Céges csapatjáték, szervezetfejlesztési modul szabadulószobás élménnyel

A Nyomozz Velünk egyedülálló csapatépítő alkalmazása, egy mobil szabadulószoba, amely erősíti a csapatszellemet és az együttműködést, akár szervezetfejlesztési modulként is alkalmazható.

Kitűnő választás egész évben, de különösen évzáró, évvégi céges karácsonyi rendezvényre, karácsonyi partira. Csapatlétszámtól függő sávos kedvezmény akár 25%-ig!


A „Mentsétek meg az Emberiséget!” címet viselő csapatjátékunk 4-7 fős csapatokkal 15 csapatig, akár 105 fő részvételével „dobozból kivéve” azonnal játszható a megrendelést követően!

  • Magyar és angol nyelven is
  • Kültéren, beltéren egyaránt
  • Országos kitelepüléssel egész évben

Céges csapatépítő játék mobilon analóg elemekkel beltéren kültéren

Kinek ajánljuk: Hazai és multinacionális cégek, mikro-, kis- és középvállalkozások vezetőinek, alkalmazottainak, rendezvényügynökségeknek. Szervezetfejlesztési folyamat moduljaként, külön álló tréningként is ajánljuk egész évben.

Mit nyújtunk: Egyedülálló élményt kiterjesztett valóság élménnyel, digitális és analóg elemekkel, szabadulószobás fejtörőket, AHA! és Flow élményt. A dobogós csapatok jutalmul egy-egy újabb küldetést is teljesíthetnek, de ez legyen meglepetés.

Hogyan játszható: A megrendelő egyedi igényei alapján történt egyeztetést és szerződéskötést követően az előkészített játékot a játékmester, Mr.Smith ügynök személyes irányításával játsszák a csapatok egymással és az idővel versengve… Egész évben, bármikor, beltérben és kedvező időjárás esetén kültéren is.

A játék elérhető magyar és angol nyelven is.

A történet:

Ismeretlen eredetű veszélyes fertőzés hullámai sodorhatják katasztrófába a világot. Robert Sens professzort és csapatát – akik az ellenszérumon dolgoztak – két héttel ezelőtt elrabolták. Ezen túlmenően az Ebola vírus hat legveszélyesebb mutációját ellopták laboratóriumából. Jelenleg ezeknek a vírusoknak a terjedését jelentették a világban. A járvány megállíthatatlanul terjed. A WHO (Egészségügyi Világszervezet) eddig még nem tudta meghatározni, hogy a 6 mutáns közül melyik okozza a megbetegedéseket, így nem tudta elkészíteni az antiszérumot a járvány megállítására.

A WHO megbízottja, Smith ügynök több csoportot küld a laboratóriumba a vírusok dekódolására és megfelelő ellenanyag létrehozására. Eligazítás után a csapatoknak be kell hatolniuk a laborba, hogy nyomokat keressenek, a missziót végrehajtsák, kijussanak a laboratóriumból és a játék végén átadják neki az antiszérumot.

A csapatok mindegyike azonos feladatsort kap, de mindegyik csapat külön “virtuális” pályán jut előre a megoldásig. Ezeket a pályákat 15 különféle város nevekkel jelöljük. A városok, ahol a játékosok küzdenek a járvány terjedése ellen a következők: Budapest, Frankfurt, Amsterdam, Zürich, Wien, Brüssel, Koppenhága, Kairo, Dubai, Tunis, Camp de Mar, München, Hammamet, Riyadh, Salalah.

Az a csapat nyer, amelyik:

    • dekódolja az antiszérumot, kijut a laboratóriumból, és átadja Smith ügynöknek a legrövidebb időn belül
    • és persze a legkevesebb fertőzést szerzi munka közben.

FONTOS: Játékunk 2019 december elején készült el, amikor még a COVID-19 okozta fertőzésekről tudomásunk sem volt, és a járvány nem hatalmasodott el világszerte.

Videó és Képgaléria

Részletes ismertető

Elemek, amelyek szerepelnek a csapatépítő játék díjában:

  • Előzetes konzultáció, igényfelmérés, és a megrendelő igényeihez szabott elemek, megoldások
  • Csapatonkénti egy eszköz hozzáférés biztosítása a játék applikációhoz. Ennek előfeltétele, hogy a Nyomozz Velünk keretalkalmazás előzetesen telepítve legyen az eszközön.
  • Több, mint 40 analóg játék eszköz, amelyek mind szükségesek a játék lejátszásához: számzáras táska, nyomtatott anyagok, írásos segédanyagok, íróeszközök, stb

Elemek, amelyek nem szerepelnek a csapatépítő játék árában:

  • Mobil eszköz, amelyből egy darabot minden csapatnak magával kell hoznia a BOD (Bring your Own Device) elvnek megfelelően.
  • Terembérlés
  • Ellátás
  • Egyéni vagy csoportos biztosítás

A keretalkalmazás letöltése, telepítése
A megállapodást követően, és legalább két nappal a csapatjáték lejátszása előtt szükséges az ingyenes “Nyomozz Velünk” keretalkalmazást letölteni a Google Play és Apple iTunes áruházakból. Ezt minden csapattag megteheti akár regisztráció nélkül is, hogy ismerkedjen az applikáció kezelőfelületével, funkcióival.
A csapatjáték lejátszásához viszont javasolt csapatonként egy nagyobb képernyőjű eszköz (Andriod tablet vagy iPad) használata, így minden csapattag könnyen ráláthat a képernyőre.

Regisztráció
Az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadását követően egy csapattagnak mindenképpen be kell regisztrálnia az applikációba. Javasoljuk, hogy a már előre kiválasztott csapatvezető legyen ez a személy, és a “Felhasználónév” mezőben adja meg csapatának fantázia nevét, hogy a játékmester könnyen azonosíthassa a csapatot.
A csapatvezetőnek a “Felhasználónevet”, azaz Csapat nevet és a regisztrált e-mailt legalább egy nappal a játék megkezdése előtt el kell küldenie a hello@ar-game.hu e-mail címre, hogy a játékmester hozzárendelhesse azt az adott pályához.
A játékmester válaszüzenetében elküldi a rövid Csapatjáték ismertetőt, és kéri, hogy a csapatvezető azt ossza meg a csapattársakkal.
A regisztráció bármikor átvihető egy másik készülékre. Ha esetleg lemerülne az akkumulátor, akkor a regisztrációs adatokkal egy másik eszközön folytatható a játék. Tartalék akkumulátor nem szükséges, de azért a töltöttség legyen legalább 70%-os.

Ismertető/Eligazítás
A játék megkezdése előtt a helyszínen a játékmester (Smith ügynök) ismerteti a “válságos” helyzetet, eligazítást tart, és válaszol az applikációval és a játékmenettel kapcsolatos kérdésekre, majd megkéri a csapatokat, hogy a mobil készüléken frissítsék a játéklistát.

Csapatjáték adatcsomag
A “Mentsétek meg az emberiséget!” címet viselő csapatjáték adatcsomagját a csapatoknak még élő adatkapcsolattal (WIFI, vagy mobilnet) be kell tölteniük az eszközre. Ennek módját a játékmester illusztrálni fogja. A játékosok haladását abban az esetben tudja a játékmester követni, ha mindegyik készülék folyamatosan kapcsolódik az internetre a lejátszás során.

Lejátszás
A játék során a csapatoknak a Mobil Egészség Ellenőrző Készülékben (maga az applikáció) követniük kell a kapott utasításokat, és közös munkával kell megoldaniuk a feladatokat az időhatáron belül.

Végjáték
Az a csapat a nyertes, amelyik elsőként adja át Smith ügynöknek a helyesen dekódolt az antiszérumot időkorláton belül, és a legkevesebb fertőzést szerzi munka közben.

Kiértékelés
Pszichológus végzettségű HR-tanácsadónk segíti az élmények feldolgozását, a személyiség- és viselkedésbeli sajátosságok azonosítását, az önismereti kép erősítését mind az egyének, mind a csapatok szintjén.

Kérdés: Miben különbözik ez a csapatjáték a többi piacon lévőtől?
Válasz: Digitális és analóg elemek kombinációjával tettük élvezetesebbé és egyedivé játékunkat.
Jeleket kell keresni, és minden részletre ki kell terjeszteni a figyelmet.
Valódi flow és AHA! élményt kínálunk. Ami pedig újdonság a játékunkban, az a kiterjesztett valóság alkalmazása.
A dobogós csapatok jutalmul egy-egy újabb küldetést is teljesíthetnek, de ez legyen meglepetés.

Kérdés: Mi a kiterjesztett valóság (angolul Augmented Reality, AR)?
Válasz: Segítségével egy okos eszköz (mobil, tablet) kameráján keresztül látott élő képet a szoftver egy más virtuális tartalommal, fotókkal, animációkkal egészíti ki, így lényegében képesek vagyunk a valós világhoz virtuális képeket, 3D-s modelleket, vagy feladatokat hozzárendelni.

Kérdés: Kiknek ajánlható csapatjátékunk?
Válasz: Multinacionális cégek, mikro-, kis- és középvállalkozások alkalmazottainak, rendezvényügynökségeknek, baráti társaságoknak, hotel vendégeknek esős napokra.

Kérdés: Hol játszható a játék?
Válasz: A játék helytől függetlenül bárhol játszható: akár beltérben, akár szabadban játszhatjuk anélkül, hogy bármilyen beállítást meg kellene változtatni. A talányokat és a tippeket a laboratórium térképén és az alkalmazás feladataiban rejtettük el, akár egy szabaduló szobában. A laboratórium térképe be van építve az alkalmazásba különálló térképként, valamint nyomtatott formában is rendelkezésre áll.

Kérdés: Milyen eszközökre lesz szükségük a csapatoknak?
Válasz: Egy darab három évesnél nem régebben vásárolt mobiltelefonra vagy tabletre. A teljes élményt csak az Andriod 4.4 és iOS 10.0 vagy újabb verziójú eszközökön lehet elérni.

Kérdés: Mennyire nehezek a feladatok?
Válasz: A játék nem igényel lexikális tudást. A feladatok között vannak egyszerűek, de nagyon összetettek is, amelyeket csak összehangolt csapatmunkával, az analóg és digitális elemek összevetésével oldhatnak meg a játékosok. A különféle feladatok a résztvevőket különféle módon állítják kihívások elé. Az ellenszer időkorláton belüli kifejlesztése a csapatszellemet növelő hatékony együttműködés során lesz sikeres. A csapatoknak kódokat kell feltörni, összefüggéseket kell megtalálni, és rejtvényeket kell megoldani.

Kérdés: Mi az ideális létszám csapatonként?
Válasz: Az ideális létszám 7 fő, mert az elrabolt laboratóriumi személyzet is 7 fős volt, de minimum 4 fő az ajánlott.
A 7 fős csapatok tagjainak mindegyike megkapja Sens professzor stábjának egy-egy beléptető kártyáját. Az egyes résztvevőknek különböző területen vannak erősségei, amelyekre szükség lesz a küldetés befejezéséhez. Céljuk elérése érdekében a résztvevőknek együtt kell működniük, mert csak valódi csapatmunkával sikerülhet a misszió.

Kérdés: Kérhetnek-e a csapatok segítséget elakadás esetén?
Válasz: Igen. Az applikációba teljesen automatizált segítségnyújtó rendszer van beépítve, amely hol egyszerű, hol komolyabb tippeket kínál fel, így segítve a csapatoknak, amikor elakadnak. Viszont ennek ára van: amikor a résztvevők segítségért folyamodnak, azzal időt veszítenek, és még a fertőzöttek száma is növekszik.

Kérdés: Mi történik akkor, ha lejárt a rendelkezésre álló idő, de egy vagy több csapatnak még nem sikerült az összes feladatot sikeresen megoldania?
Válasz: Ez esetben a játékmester meghosszabbítja a játékidőt, ezáltal a fennmaradó feladatok újból aktívak és megoldhatók lesznek, így elkerülhető a frusztráció.

Kérdés: Hányszor lehet lejátszani a játékot?
Válasz: A játékmestertől kapott egyedi kóddal minden játékot csak egyszer lehetséges végigjátszani. A játék elévül amikor a csapat megtalálta a végső megoldást, így újabb csapat már nem tudja lejátszani ugyanazzal a kóddal.

Ingyenesen letölthető demó játékunk azt a célt szolgálja, hogy bárki megismerkedhessen a programban alkalmazott feladattípusokkal, a felhasználási területekkel, lehetőségekkel. A demo végigjátszása során egyben saját élményt szerezhet a játék izgalmairól, nehézségéről és reményeink szerint flow-élményhez juthat.

  iPad   iPhone   Android

Céges partnerek, amelyek a Nyomozz Velünk játékait választották

 

Semmelweis Egyetem
Sárvári Gyógy-, és Wellnessfürdő
Pipelife Hungária Kft.
Novartis Hungária Egészségügyi Kft.
mol-logo
MVM Next Energiakereskedelmi Zrt.
Messer Hungarogáz Kft.
Danubius Hotels Group
Bridgestone Tatabánya Kft.
Laposa Hableány Kft.
K&H KBC Asset Management
IFUA HORVÁTH & PARTNERS Kft.
HARMAN Magyarország Finanszírozó Kft.
Grepton Informatikai Zrt.
EWOPHARMA Hungary Kft.
Ericsson Magyarország Kft.
Ecovis Accounting Kft
Deutsche Telekom Systems Solutions Hungary Kft.
Tízpróba Magyarország Kft.
Continental Automotive Hungary Kft.
BUDAPEST BANK
Andrássy Universität Budapest
AMC NETWORKS Central Europe
Alisca Agrárház
Yettel Magyarország Zrt.
4flow management Kft.
Budapest Airport
IBM Capital Hungary Kft.
EOS Faktor Zrt.
ALDI
bunzl-logo-200
klett
raabe
Sabeeapp céges csapatépítő játék
NEST Communications
TT_logok-02
logo-molgroup
paramount-network
intercars-logo-ok
galambos cégcsoport
MVM Ovit
GE DACH
ge-vernova-logo
infomix-logo

Felkeltettük érdeklődését?
Lépjen kapcsolatba velünk! Írjon, hívjon: +36 209 441 207

Csapatlétszámtól függő sávos kedvezmény akár 25%-ig!

Töltse le az ingyenes keretalkalmazást mobil telefonra, vagy tabletre innen

  iPad   iPhone   Android

This post is also available in: English