Céges csapatjáték, szervezetfejlesztési modul szabadulószobás élménnyel
A Nyomozz Velünk egyedülálló csapatépítő alkalmazása, egy mobil szabadulószoba, amely erősíti a csapatszellemet és az együttműködést, akár szervezetfejlesztési modulként is alkalmazható.
Kitűnő választás egész évben, de különösen évzáró, évvégi céges karácsonyi rendezvényre, karácsonyi partira. Csapatlétszámtól függő sávos kedvezmény akár 25%-ig!
A „Mentsétek meg az Emberiséget!” címet viselő csapatjátékunk 4-7 fős csapatokkal 15 csapatig, akár 105 fő részvételével „dobozból kivéve” azonnal játszható a megrendelést követően!
- Magyar és angol nyelven is
- Kültéren, beltéren egyaránt
- Országos kitelepüléssel egész évben
Kinek ajánljuk: Hazai és multinacionális cégek, mikro-, kis- és középvállalkozások vezetőinek, alkalmazottainak, rendezvényügynökségeknek. Szervezetfejlesztési folyamat moduljaként, külön álló tréningként is ajánljuk egész évben.
Mit nyújtunk: Egyedülálló élményt kiterjesztett valóság élménnyel, digitális és analóg elemekkel, szabadulószobás fejtörőket, AHA! és Flow élményt. A dobogós csapatok jutalmul egy-egy újabb küldetést is teljesíthetnek, de ez legyen meglepetés.
Hogyan játszható: A megrendelő egyedi igényei alapján történt egyeztetést és szerződéskötést követően az előkészített játékot a játékmester, Mr.Smith ügynök személyes irányításával játsszák a csapatok egymással és az idővel versengve… Egész évben, bármikor, beltérben és kedvező időjárás esetén kültéren is.
A játék elérhető magyar és angol nyelven is.
A történet:
Ismeretlen eredetű veszélyes fertőzés hullámai sodorhatják katasztrófába a világot. Robert Sens professzort és csapatát – akik az ellenszérumon dolgoztak – két héttel ezelőtt elrabolták. Ezen túlmenően az Ebola vírus hat legveszélyesebb mutációját ellopták laboratóriumából. Jelenleg ezeknek a vírusoknak a terjedését jelentették a világban. A járvány megállíthatatlanul terjed. A WHO (Egészségügyi Világszervezet) eddig még nem tudta meghatározni, hogy a 6 mutáns közül melyik okozza a megbetegedéseket, így nem tudta elkészíteni az antiszérumot a járvány megállítására.
A WHO megbízottja, Smith ügynök több csoportot küld a laboratóriumba a vírusok dekódolására és megfelelő ellenanyag létrehozására. Eligazítás után a csapatoknak be kell hatolniuk a laborba, hogy nyomokat keressenek, a missziót végrehajtsák, kijussanak a laboratóriumból és a játék végén átadják neki az antiszérumot.
A csapatok mindegyike azonos feladatsort kap, de mindegyik csapat külön “virtuális” pályán jut előre a megoldásig. Ezeket a pályákat 15 különféle város nevekkel jelöljük. A városok, ahol a játékosok küzdenek a járvány terjedése ellen a következők: Budapest, Frankfurt, Amsterdam, Zürich, Wien, Brüssel, Koppenhága, Kairo, Dubai, Tunis, Camp de Mar, München, Hammamet, Riyadh, Salalah.
Az a csapat nyer, amelyik:
-
- dekódolja az antiszérumot, kijut a laboratóriumból, és átadja Smith ügynöknek a legrövidebb időn belül
- és persze a legkevesebb fertőzést szerzi munka közben.
FONTOS: Játékunk 2019 december elején készült el, amikor még a COVID-19 okozta fertőzésekről tudomásunk sem volt, és a járvány nem hatalmasodott el világszerte.
Részletes ismertető
Elemek, amelyek szerepelnek a csapatépítő játék díjában:
- Előzetes konzultáció, igényfelmérés, és a megrendelő igényeihez szabott elemek, megoldások
- Csapatonkénti egy eszköz hozzáférés biztosítása a játék applikációhoz. Ennek előfeltétele, hogy a Nyomozz Velünk keretalkalmazás előzetesen telepítve legyen az eszközön.
- Több, mint 40 analóg játék eszköz, amelyek mind szükségesek a játék lejátszásához: számzáras táska, nyomtatott anyagok, írásos segédanyagok, íróeszközök, stb
Elemek, amelyek nem szerepelnek a csapatépítő játék árában:
- Mobil eszköz, amelyből egy darabot minden csapatnak magával kell hoznia a BOD (Bring your Own Device) elvnek megfelelően.
- Terembérlés
- Ellátás
- Egyéni vagy csoportos biztosítás
A keretalkalmazás letöltése, telepítése
A megállapodást követően, és legalább két nappal a csapatjáték lejátszása előtt szükséges az ingyenes “Nyomozz Velünk” keretalkalmazást letölteni a Google Play és Apple iTunes áruházakból. Ezt minden csapattag megteheti akár regisztráció nélkül is, hogy ismerkedjen az applikáció kezelőfelületével, funkcióival.
A csapatjáték lejátszásához viszont javasolt csapatonként egy nagyobb képernyőjű eszköz (Andriod tablet vagy iPad) használata, így minden csapattag könnyen ráláthat a képernyőre.
Regisztráció
Az Adatvédelmi nyilatkozat elfogadását követően egy csapattagnak mindenképpen be kell regisztrálnia az applikációba. Javasoljuk, hogy a már előre kiválasztott csapatvezető legyen ez a személy, és a “Felhasználónév” mezőben adja meg csapatának fantázia nevét, hogy a játékmester könnyen azonosíthassa a csapatot.
A csapatvezetőnek a “Felhasználónevet”, azaz Csapat nevet és a regisztrált e-mailt legalább egy nappal a játék megkezdése előtt el kell küldenie a hello@ar-game.hu e-mail címre, hogy a játékmester hozzárendelhesse azt az adott pályához.
A játékmester válaszüzenetében elküldi a rövid Csapatjáték ismertetőt, és kéri, hogy a csapatvezető azt ossza meg a csapattársakkal.
A regisztráció bármikor átvihető egy másik készülékre. Ha esetleg lemerülne az akkumulátor, akkor a regisztrációs adatokkal egy másik eszközön folytatható a játék. Tartalék akkumulátor nem szükséges, de azért a töltöttség legyen legalább 70%-os.
Ismertető/Eligazítás
A játék megkezdése előtt a helyszínen a játékmester (Smith ügynök) ismerteti a “válságos” helyzetet, eligazítást tart, és válaszol az applikációval és a játékmenettel kapcsolatos kérdésekre, majd megkéri a csapatokat, hogy a mobil készüléken frissítsék a játéklistát.
Csapatjáték adatcsomag
A “Mentsétek meg az emberiséget!” címet viselő csapatjáték adatcsomagját a csapatoknak még élő adatkapcsolattal (WIFI, vagy mobilnet) be kell tölteniük az eszközre. Ennek módját a játékmester illusztrálni fogja. A játékosok haladását abban az esetben tudja a játékmester követni, ha mindegyik készülék folyamatosan kapcsolódik az internetre a lejátszás során.
Lejátszás
A játék során a csapatoknak a Mobil Egészség Ellenőrző Készülékben (maga az applikáció) követniük kell a kapott utasításokat, és közös munkával kell megoldaniuk a feladatokat az időhatáron belül.
Végjáték
Az a csapat a nyertes, amelyik elsőként adja át Smith ügynöknek a helyesen dekódolt az antiszérumot időkorláton belül, és a legkevesebb fertőzést szerzi munka közben.
Kiértékelés
Pszichológus végzettségű HR-tanácsadónk segíti az élmények feldolgozását, a személyiség- és viselkedésbeli sajátosságok azonosítását, az önismereti kép erősítését mind az egyének, mind a csapatok szintjén.
Kérdés: Miben különbözik ez a csapatjáték a többi piacon lévőtől?
Válasz: Digitális és analóg elemek kombinációjával tettük élvezetesebbé és egyedivé játékunkat.
Jeleket kell keresni, és minden részletre ki kell terjeszteni a figyelmet.
Valódi flow és AHA! élményt kínálunk. Ami pedig újdonság a játékunkban, az a kiterjesztett valóság alkalmazása.
A dobogós csapatok jutalmul egy-egy újabb küldetést is teljesíthetnek, de ez legyen meglepetés.
Kérdés: Mi a kiterjesztett valóság (angolul Augmented Reality, AR)?
Válasz: Segítségével egy okos eszköz (mobil, tablet) kameráján keresztül látott élő képet a szoftver egy más virtuális tartalommal, fotókkal, animációkkal egészíti ki, így lényegében képesek vagyunk a valós világhoz virtuális képeket, 3D-s modelleket, vagy feladatokat hozzárendelni.
Kérdés: Kiknek ajánlható csapatjátékunk?
Válasz: Multinacionális cégek, mikro-, kis- és középvállalkozások alkalmazottainak, rendezvényügynökségeknek, baráti társaságoknak, hotel vendégeknek esős napokra.
Kérdés: Hol játszható a játék?
Válasz: A játék helytől függetlenül bárhol játszható: akár beltérben, akár szabadban játszhatjuk anélkül, hogy bármilyen beállítást meg kellene változtatni. A talányokat és a tippeket a laboratórium térképén és az alkalmazás feladataiban rejtettük el, akár egy szabaduló szobában. A laboratórium térképe be van építve az alkalmazásba különálló térképként, valamint nyomtatott formában is rendelkezésre áll.
Kérdés: Milyen eszközökre lesz szükségük a csapatoknak?
Válasz: Egy darab három évesnél nem régebben vásárolt mobiltelefonra vagy tabletre. A teljes élményt csak az Andriod 4.4 és iOS 10.0 vagy újabb verziójú eszközökön lehet elérni.
Kérdés: Mennyire nehezek a feladatok?
Válasz: A játék nem igényel lexikális tudást. A feladatok között vannak egyszerűek, de nagyon összetettek is, amelyeket csak összehangolt csapatmunkával, az analóg és digitális elemek összevetésével oldhatnak meg a játékosok. A különféle feladatok a résztvevőket különféle módon állítják kihívások elé. Az ellenszer időkorláton belüli kifejlesztése a csapatszellemet növelő hatékony együttműködés során lesz sikeres. A csapatoknak kódokat kell feltörni, összefüggéseket kell megtalálni, és rejtvényeket kell megoldani.
Kérdés: Mi az ideális létszám csapatonként?
Válasz: Az ideális létszám 7 fő, mert az elrabolt laboratóriumi személyzet is 7 fős volt, de minimum 4 fő az ajánlott.
A 7 fős csapatok tagjainak mindegyike megkapja Sens professzor stábjának egy-egy beléptető kártyáját. Az egyes résztvevőknek különböző területen vannak erősségei, amelyekre szükség lesz a küldetés befejezéséhez. Céljuk elérése érdekében a résztvevőknek együtt kell működniük, mert csak valódi csapatmunkával sikerülhet a misszió.
Kérdés: Kérhetnek-e a csapatok segítséget elakadás esetén?
Válasz: Igen. Az applikációba teljesen automatizált segítségnyújtó rendszer van beépítve, amely hol egyszerű, hol komolyabb tippeket kínál fel, így segítve a csapatoknak, amikor elakadnak. Viszont ennek ára van: amikor a résztvevők segítségért folyamodnak, azzal időt veszítenek, és még a fertőzöttek száma is növekszik.
Kérdés: Mi történik akkor, ha lejárt a rendelkezésre álló idő, de egy vagy több csapatnak még nem sikerült az összes feladatot sikeresen megoldania?
Válasz: Ez esetben a játékmester meghosszabbítja a játékidőt, ezáltal a fennmaradó feladatok újból aktívak és megoldhatók lesznek, így elkerülhető a frusztráció.
Kérdés: Hányszor lehet lejátszani a játékot?
Válasz: A játékmestertől kapott egyedi kóddal minden játékot csak egyszer lehetséges végigjátszani. A játék elévül amikor a csapat megtalálta a végső megoldást, így újabb csapat már nem tudja lejátszani ugyanazzal a kóddal.
Ingyenesen letölthető demó játékunk azt a célt szolgálja, hogy bárki megismerkedhessen a programban alkalmazott feladattípusokkal, a felhasználási területekkel, lehetőségekkel. A demo végigjátszása során egyben saját élményt szerezhet a játék izgalmairól, nehézségéről és reményeink szerint flow-élményhez juthat.
Céges partnerek, amelyek a Nyomozz Velünk játékait választották
Felkeltettük érdeklődését?
Lépjen kapcsolatba velünk! Írjon, hívjon: +36 209 441 207
Csapatlétszámtól függő sávos kedvezmény akár 25%-ig!
This post is also available in: English