Kincskereső játék gyermekbarát hotelek, játszóházak, élményfürdők számára

Digitális eszközök gyermekbarát hotelek, játszóházak, élményfürdők számára

FEJLESZTÉS ALATT: a böngészöben futó – tehát applikáció letöltését és telepítését nem igénylő – kizárólag böngészőben futó digitális támogató megoldás jelenleg béta verzióban létezik csak. Lépj kapcsolatba velünk, és értesíteni fogunk amint kipróbálható lesz.

Városi tematikus séta Budapest digitális turizmus 2021 BYOD

Városi tematikus séta Budapest digitális turizmus 2021 BYOD

Ingyenesen letölthető demó applikációnk azt a célt szolgálja, hogy a szálolodák, élményfürdők, játszóházak menedzsmentje, animátorai közül bárki megismerkedhessen az applikációban alkalmazott funkciókkal, a felhasználási területekkel, lehetőségekkel.

  iPad   iPhone   Android

Természetesen lehetőség van arra is, hogy nem a márkázott „Nyomozz Velünk” applikációt használjuk az adott turisztikai projektben. Tervezzük egy generikusabb márka nevű applikáció bevezetését is a piacra. Ez a költségek megosztásával is tökéletesen működne kellő számú résztvevő esetén. Lépj velünk kapcsolatba, beszéljük meg a részleteket.

Kincskereső játék gyermekbarát hotelek, játszóházak számára – először a Sárvári Gyógy- és Wellnessfürdőben

  1. A Projekt célja

Innovatív fejlesztőkként hiszünk abban, hogy a turizmus, a városmarketing megújítható digitális eszközökkel, és meg is fog újulni a következő években.

Küldetésünk, hogy olyan hozzáadott értéket teremtsünk a turizmusban érdekeltek számára, amelynek során a résztvevők emlékezetes desztinációs élményben részesülhessenek a legmodernebb technológiák, mint például a kiterjesztett valóság (AR) alkalmazásával. Napjaink technológiai megoldásai számos téren segíthetik az aktív bevonódást az adott desztináció egyes vonzerőinek megismerése terén.

Pine és Gilmore* az élmények négy típusát különböztette meg, amelyek egymástól a fogyasztói bevonódás és részvétel szintjeiben térnek el. A négy típus a szórakozás, a tanulás (ismeretszerzés), az esztétika és az eszképizmus**.

A BYOD koncepció, azaz hozd a saját eszközöd (bring your own device) – amely a Gartner Intézet és a Deloitte előrejelzése szerint is jelentősen emelkedő trend 2021-től – a jövő egyik fontos eleme lesz a biztonság növelése érdekében, emiatt az UNWTO ajánlásai között is szerepel már.

Minthogy szinte korhatár nélkül minden látogató rendelkezik ma már saját mobil eszközzel, a piacnak alkalmazkodnia kell a helyzethez, hogy minden résztvevő ki tudja használni az adottságokat a városi élmény maximális megéléshez.

Célunk, hogy minél több együttműködő partnerrel fejleszthessünk turisztikai célú városfelfedező játékokat mobil eszközökre országszerte.

*Pine, B. J.–Gilmore, J. H. (1999): The Experience Economy: Work is Theatre & Every Business a Stage. Harvard Business School Press, Boston

** Az escape – kilépés, menekülés angol szóból – „escape room„, „szabadulószoba„, akár „kültéri szabadulószoba” is. Az illető azért játszik, hogy kilépjen a mindennapokból, hogy ne kelljen a való világ problémáival foglalkoznia, pl. szabadsága idején. A kilépés vágya is ott van az okok között, hiszen már a kikapcsolódás szóban is ott rejlik, hogy sokszor ez az emberek célja a szórakozással.

  1. A termék (applikáció) ismertetés, előnyei

Az AR/VR Game Flow Kft. helyszín alapú (GPS), kiterjesztett valóság (AR) elemekkel gazdagított tartalomfejlesztésének eredménye a komoly mobil alapú játék (angolul serious game), amely kiváló szórakozást, szórakozva tanulást biztosít életkortól függetlenül kisebb és nagyobb társaságok, családok, céges csapatok számára.

Az espoto GmbH. által fejlesztett, és több nívós turisztikai és IT díjat elnyert keretalkalmazásunk számtalan egyedi lehetőséget kínál céges csapatépítő tréning, vagy oktatási és turisztikai gamifikációs területekre.

A „Nyomozz Velünk” applikáción belüli kész játékok az alábbiakat kínálják:

  • A népszerű szabadulószobák élményét és izgalmát valós környezetben, kültéren magyar és a legtöbb esetben angol nyelven.
  • Turisztikai célú kincskereső játékokat emelt szinten, „agyat próbáló”, sokszor időzített feladatokkal, hogy játékosaink egyetlen percig se unatkozzanak.
  • Városismereti, nosztalgikus, a boldog békeidőket idéző történelmi kalandokat kiterjesztett valóság (AR) és virtuális valóság (VR) élményekkel.
  • Az egyre népszerűbbé váló detektív turizmus, krimi városnézés és szabadtéri nyomozás egy különleges változatát.
  • Flow élményt, hogy játékosainkat kiszakítsuk a mindennapok rutinjából és misztikus küldetésekkel, titkos nyomokkal és helyszínek felfedezésével növeljük az adrenalin-szintjüket.

Egyedi fejlesztési lehetőségek a keretalkalmazáson belül:

  • Gamifikációs (játékosítási) megoldásokat cégek, szervezetek részére
  • A céges arculattal egyező megjelenésű, és egyedi igények szerint fejlesztett kreatív csapatjátékot, csapatépítő tréninget valós idejű kapcsolattal több tucat résztvevővel
  • Céges vagy oktatási területre kidolgozott és egyedi igények szerint fejlesztett kvízjátékokat
  • GPS-hez nem kötött beltéri, vagy kültéri egyedileg megalkotott játék élményt
  • iBeacon integrációt, amely beltérben bárhol, például múzeumokban, rendezvényeken alkalmazható sikeresen
  • Iskolai tanulmányi kirándulás, kalandpark, múzeum, könyvtár felfedezése
  • A további alkalmazási lehetőségeknek pedig csak a kreativitás szabhat határt…

● Egyedi megjelenés, a grafikai elemek testre szabása

  1. Konkurencia-elemzés

Hazai konkurenseink közül az immár öt éves múlttal rendelkező népszerű UrbanGo kezdetben csak papír alapú városi kincskereső játékokat fejlesztett, míg nem 2 évvel ezelőtt áttértek a hibrid, papír és mobil alapú játékmenetre. A Rejtélyek Háza nevű országosan több városban elérhető kincskereső játék szintén papír alapú játékot kínál. A mi megoldásunkhoz legközelebbi szolgáltatást a Landventure nyújtja, mert csak egy bankkártya és mobil eszköz szükséges a lejátszáshoz, bár ők web böngészőben futó játékokat fejlesztenek. Új belépők a piacra a Helló Város, a StayinPlay, a CityEscape és a WOFA Games.

A nemzetközi, de legfőképp az európai piacon jelenlévő hasonló megoldások (espoto – partner cégünk, PlayVisit, GuidiGO, TAZ, AWE, Locatfy, MooveTeam, Secretcitytrails, Questo) fejlődését immár négy éve figyelemmel kísérjük, és azt látjuk, hogy fejlődésük töretlen, világszerte meglévő igényt elégítenek ki.

A Nyomozz Velünk applikáción futó játékok a hazai piacon jelenleg magasan a legtöbb funkciót kínálják, rugalmas tartalomszerkesztési lehetőségekkel, és egyedi kiterjesztett valóság (AR) élménnyel. Nagy előnye, hogy biztonságos bankkártyás fizetést követően a játékok kontaktmentesen azonnal kezdhetők időpont foglalás nélkül.

  1. A célcsoport

Kültéri városfelfedező és beltéri kincskereső játékaink célcsoportja a flow élményt nyújtó narratívának és struktúrának köszönhetően életkor, iskolázottság, társadalmi helyzet tekintetében egyaránt széles.

Azonban a játékok a feladatorientált és mobilitást igénylő jellegéből adódóan leginkább a kultúrát fogyasztó, a történelem és a városi nevezetességek, az útikalauzokban is ritkán publikált tartalmak iránt érdeklődő fiatal felnőtteket, gyermekes családokat célozza meg.

Rendszeresen végzünk telefonos interjúkat a lejátszásokat követően, bekérünk szöveges értékeléseket, amelyek a honlapon az adott játékoknál, de összegyűjtve is megtekinthetők*.

Jelenleg** öt kültéri városfelfedező játékunk érhető el publikusan, és a számlázási adatok, és visszajelzések alapján jól látható, hogy a célcsoport 45 %-a gyakran utazik országon belül.

* Játékosok értékelései: https://nyomozzvelunk.hu/otthon-jatszhato-es-kulteri-nyomozz-velunk-jatekok-ertekelesei/

** (2021.12.19-i állapot) Link a teljes játék listához: https://nyomozzvelunk.hu/nyomozos-jatekaink-kiterjesztett-valosag-elemekkel/

Felkeltettük érdeklődését?
Lépjen kapcsolatba velünk! Írjon, hívjon: +36 209 441 207